Obchodni a reklamační podmínky
1. Úvodní ustanovení Těmito Obchodními podmínkami se řídí právní vztahy mezi společností Comid sro , a každou osobou, která je kupujícím zboží nabízeného prodávajícím na internetové stránce www.sporaky-kamna-krby.cz , přičemž prodávající a kupující se řídí Obchodními podmínkami , Reklamačním řádem pro internetový obchod www.sporaky-kamna-krby.cz a ustanoveními příslušných právních předpisů . Kupní smlouvou se rozumí smlouva mezi prodávajícím a kupujícím , jejímž předmětem je koupě zboží na internetové stránce www.sporaky-kamna-krby.cz Uzavření kupní smlouvy nastane v okamžiku odeslání objednávkového formuláře na prodávajícího a odesláním objednávky na uvedenou adresu kupujícího . Okamžikem zobrazení oznámení o přijetí nebo odesláním objednávky se objednávka považuje za doručenou prodávajícímu a tímto okamžikem vzniká kupní smlouva mezi zákazníkem a firmou . Obě strany mají práva a povinnosti vyplývající z platných předpisů a Reklamačního řádu pro internetový obchod . Pro vytvoření objednávky je třeba vytvořit registrací v systému. Zaregistrováním zákazník získá přehled o objednávce , o výši úhrady za zboží , ...
2. Platební podmínky Platba za zboží proběhne při doručení zboží přímo u klienta nebo v prodejně OravaKrb , Matice Slovenskej 3723 01008 Žilina , Slovensko.
3. Dodací podmínky a náklady na dodání zboží Zákazník si může vybrat možnost dopravy nebo po telefonické domluvě ví f . Comid s.r.o. dopravu zajistit na adresu klienta , kterou zákazník uvede při vypsání objednávkového formuláře jako místo doručení rámci území České Republice, firma comida srobude telefonicky informovat klienta o stavu objednávky, nákladů za dopravu , termín dodání.
4. Storno objednávky Storno objednávky může zákazník požádat telefonicky a to Natella . : +421917/584 686 nebo osobně přímo v prodejně OravaKrb , Matice Slovenskej 3723 01008 Žilina , Slovenská republika . Zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží . Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu , v případě pokud se na internetovém obchodě www.sporaky-kamna-krby.cz splete v druhu nebo typu požadovaného zboží . V případě omylu je klient povinen informovat prodejce telefonicky co v nejkratším číše pokud zboží nebylo doručeno. Zákazník může vrátit zboží společnosti comida sro na již zmíněnou adresu nebo jiným způsobem předem dohodnutým s firmou Comid sro, a to nejpozději do 7 dnů ode dne, kdy své právo odstoupit od smlouvy použil. Zboží nesmí jevit známky používání a musí být v původním nepoškozeném obalu s kompletním příslušenstvím . Pokud zboží nebylo vadné a splňoval všechny kvalitativní požadavky , zákazník může vrátit zboží na své náklady . Firma comid s.r.o. se tímto zavazuje po obdržení vráceného zboží a splněný již zmíněných podmínek o odstoupení od smlouvy , vrátit nejpozději do 14 dnů částku za zboží . Náklady vzniklé za odvoz zboží od klienta budou odečteny s ceny zboží . To platí ale jen v případě že klient souhlasil s odvozem firmou comida sro .
5. Závěrečné ustanovení Firma comid s.r.o. si vyhrazuje právo měnit znění Obchodních podmínek. Obchodní podmínky platí v tom rozsahu a znění , ve kterém jsou uvedeny na internetové stránce Prodávajícího v den odeslání objednávky Kupujícím . Odesláním objednávky potvrzuje Kupující Prodávajícímu , že akceptuje výši ceny zaobjednané zboží včetně dopravní a jiné náklady , obchodní a reklamační podmínky prodávajícího.
Úvod Reklamační podmínky upravují práva a povinnosti fir . Comid sro, a jejích zákazníků v oblasti reklamace zakoupeného zboží v zmíněné firmě . Reklamační řád je vydán v souladu s ustanoveními zákona č.40/1964 Sb . Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů , zákon č.513/1991Zb . Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů, zákon č.634/1992 Sb . o ochraně spotřebitele znění pozdějších předpisů.
1. Záruční doba Záruční doba začíná běžet od data převzetí zboží kupujícím . Záruční doba na výrobky je 24 měsíců ( podle § 620 Obč . Zák . ), Pokud není stanoveno jinak a začíná běžet od data převzetí zboží kupujícím ( podle § 621 Obč . Zák . ) . Delší záruční - doba a konkrétní záruční podmínky , případně části zboží které nespadají do záruky jsou zpravidla vyznačeny na záručním listě zakoupeného zboží .
2. Uplatnění reklamace V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, pro kterou nemůže uživatel používat zakoupené zboží a tuto vadu nelze odstranit , má nárok na jeho bezplatnou opravu . V případě neodstranitelné vady má kupující nárok na výměnu zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy .
3. Všeobecné reklamační podmínky Záruka se nevztahuje zejména na vady zboží , které vzniknou zaviněním kupujícího a vznikla-li vada nebo poškození : * prokazatelně nesprávným používáním v rozporu s návodem k použití nebo jiným nesprávným jednáním uživatele * v případě prokazatelně nedovolených zásahů do zboží pokud přiložen záruční list nebo doklad o koupi zboží nese zjevné známky provedených změn údajů nebo je-li na výrobku odlišné výrobní číslo od toho , které je uvedeno v záručním listě nebo na dokladu o koupi zboží * pokud vada vznikla běžným opotřebením při spotřebním zboží se stanovenou lhůtou použití dle zvláštních právních předpisů , pokud je taková reklamace uplatňována po uplynutí této lhůty * při živelných katastrofách .
4. Reklamaci je možné uznat za oprávněnou pouze v případě prokázání následujících skutečností : * že se vada vyskytla v záruční době za účelem prokázání této skutečnosti předloží kupující doklad o koupi zboží a vyplněný záruční list * že kupující koupil výrobek od prodávajícího a za jakou cenu * že je výrobek vadný * že kupující zjistí jeho nekompletnost zboží , tuto reklamaci musí uplatnit do tří pracovních dnů od převzetí zboží .
5. Při uplatňování reklamace je zákazník povinen předložit a splnit u autorizovaného servisu nebo prodejce následující body : * doklad o koupi * řádně vyplněný a potvrzený záruční list * reklamované zboží kompletní podle hygienických předpisů a obecných hygienických zásad * přesné popsání vady zboží a jak došlo k vadě * jméno , adresu zákazníka , telefonický kontakt .6. Při reklamaci zákazníkům - obchodní partner je povinen předložit : * identifikační údaje kupujícího * číslo dodacího listu , příp . faktury nebo jiného dokladu o zaplacení * přesné popsání vady zboží a jak došlo k vadě Firma comida sro neodpovídá za případné ztráty dat během servisního období zboží. 7. Povinnosti kupujícího při nákupu přes internet Kupující je povinen po doručení objednaného zboží, zboží si rozbalit, zkontrolovat stav produktu případně funkčnost.
8. Závady : Mechanické poškození : Rozbalením výrobku v prodejně nebo přímo při dodání je zákazník povinen důkladně si zkontrolovat možné mechanické poškození - škrábance, protlačení ... atd. . Po zjištění mechanického poškození je poškození je povinen nejpozději do 12 hodin od uvedeného stavu vady - reklamaci nahlásit. Za splnění podmínek přijatelnosti reklamované zboží musí být v původním nepoškozeném obalu , nesmí jevit známky použití , prodávající může poskytnout zákazníkovi přiměřenou slevu z ceny výrobku nebo po posouzení se servisním technikem nebo firmou zajistit výměnu poškozené části výrobku příp . prodávající poškozené zboží převezme na základě osobního nebo tel. . úmluvy a vymění za nový kus nebo vadnou část v co nejkratším možném dohodnutém termínu.
Poruchy funkčnosti : Při poruchách funkčnosti je zákazník povinen výrobek dále nepoužívat a co nejdříve nahlásit poruchu prodávajícímu nebo autorizovanému servisu . Servisní technik na základě obhlídky výrobku vystaví vyjádření k závadě na kterém je popsána vada výrobku , to znamená zda je či není opravitelná - Pokud jde o odstranitelnou vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna . Pokud věc nebyla ještě použita , může kupující namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo pokud se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti . Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou . * Jde-li o vadu , kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se zboží mohlo řádně užívat jako zboží bez vady, má kupující právo na výměnu zboží nebo vrácení peněz - odstoupení od smlouvy ( podle § 623 občanského zákoníku ) Právo volby mě kupující . * Pokud se na výrobku vyskytla tatáž vada po opravě , tzn. : - Alespoň dvě předchozí opravy téže vady - větší počet vad současně ( současně nejméně tři odstranitelné vady, přičemž každá z nich brání v řádném užívání ) má zákazník během záruční doby právo na výměnu nebo vrácení peněz.
V případě reklamace nebo odstoupení třeba kontaktovat prodejce nebo firmu: Comid s.r.o. Lysica 203, 01305 Lysica ,Slovensko tel. . : +421917 /584 686, e - mail : sporakykamnakrby@gmail.com